​

​Activitats culturals i de lleure

​

Des de l’Associació s’organitzen i es realitzen sortides de lleure dirigides als familiars, per tal d’ampliar la xarxa de suport social dels socis i propiciar espais i activitats d’oci. Algunes de les sortides que s’han realitzat són la visita a les bodegues de Sant Sadurní d’Anoia, sopar festiu per la revetlla de Sant Joan, cap de setmana a Platja d’Aro, sortides al cinema i al teatre, etcétera.

Campanyes de sensibilització

​

Amb la finalitat de sensibilitzar als conciutadans, l’Associació DARUMA  participa, juntament amb la Taula de Salut Mental del Vallès Oriental, en l’organització de distintes activitats del Dia Mundial de la Salut Mental que es celebra de forma anual al municipi de Granollers.

​

Entre aquestes, organitza anualment un concurs de cartells representatius de la diada obert a tots els usuaris/es amb problemàtica de salut mental de Catalunya. També organitza un espectacle de titelles dirigit al col·lectiu infantil del municipi de Granollers amb l’objectiu de sensibilitzar als infants sobre la malaltia mental i la tolerància de les diferències.

Serveis de la Associació Daruma