Presentació de la memòria de resultats 2015 - 2016 de l'Activa't

Informe 2015 - 2016 del programa Activa't per la Salut Mental / Imatge: salutmental.org

Amb motiu de la jornada "Activa't per la salut mental: 2 anys de recorregut", que tindrà lloc el pròxim dijous 8 de juny en el Palau de la Generalitat, s'ha presentat la memòria de resultats 2015 - 2016 de l'Activa't, un projecte impulsat per la Federació Salut Mental Catalunya, la Generalitat de Catalunya i la Federació Catalana d'Entitats de Salut Mental en 1ª Persona (VEUS).

A grans trets, la memòria en qüestió recull l'objectiu de l'Activa't, un projecte pilot de 4 anys de durada que ofereix a les persones un circuit d'atenció en salut mental, recull també testimonis de participants en el projecte, les formacions en dinamitzadors de GAM (Grups d'Ajuda Mútua), les dades de l'avaluació del projecte pilot, les eines i els materials de comunicació i formació o les dades de contacte dels 13 Espais Situa't, entre molts altres aspectes.

L'associació Daruma, juntament amb el Centre Assistencial en Salut Mental Benito Menni, són els dos centres ubicats a Granollers que formen part del programa "Activa't per la salut mental", un projecte de base comunitària que treballa per aconseguir que les persones amb problemes de salut mental i els seus familiars puguin convertir-se en agents de salut actius en el seu propi procés de recuperació.

Entrades recents
Arxiu